Street style


Uwielbiam Kraków za jego klimatyczne miejsca. Dziś możecie obejrzeć stylizację z syntetycznym futerkiem w roli głównej. Udało mi się je znaleźć w sklepie stacjonarym Fanaberie Multistore na Krupniczej. Ten sklep ma też stronę online - podlinkuje Wam na samym dole. Jest super bo każdy w nim znajdzie coś dla siebie. Dziś nów go odwiedziłam i dorwałam świetny sweterek. Niedługo pokażę Wam go na snapie lub insta dlatego śledźcie mnie koniecznie! (@gabrielakugla) Spodnie zamówiłam z zagranicznej strony Na-Kd. Są wykonane z bardzo grubego jeansu więc idealnie sprawdzą się w sezonie jesienno-zimowym. Nie ukrywam,że kocham ten sklep jak jeden z niewielu zagranicznych. Mają świetne buty, torebki, płaszcze... 
Mam też dla Was niespodziankę w postaci kodu rabatowego do Na-kd. Na hasło "Gabrielak30" uzyskacie aż 30% rabatu na nieprzecenione produkty. Jest to naprawdę sporo więc śpieszcie się bo limit jest ograniczony!







Futerko, Fur - www.fanaberie.net
Spodnie - Na-kd 
Buty - Czas na buty 

CONVERSATION

10 komentarze: