Red Total Look


Dzisiaj postanowiłam ponownie modowo zaszaleć i przygotowałam dla Was zestaw cały składający się z czerwieni. Jedynym odmiennym elementem jest torba marki Michael Kors, która stała się moją niezmienną częścią garderoby przez ostatnie dni. Udało mi się ją kupić na stronie SHOPBOP.

 Na ten sezon kolor czerwony jest hitem i podbił już nie tylko moje serce. Płaszcz udało mi się kupić w promocyjnej cenie na ANSWEAR za kwotę 199zł i jest to firma MANGO. Skórzane trzewiki na platformie kupiłam również tam,a ich marka to Carinii. Być może się z nią spotkaliście, jednak ja posiadam obuwie tej marki dopiero pierwszy raz. Koszula w kratę tym razem posłużyła mi jako sukienka,a bordowa szminka podkreśliła cały zestaw. Lubicie total looki? Dajcie znać w komentarzu!





 Photos - Mummy
Bag - Michael Kors (SHOPBOP) / Watch - Ted Baker - Timetrend

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. płaszcz jest naprawdę świetny! torebka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie! Ten kors jest tak piękny i tak zwraca uwagę że nawet ognista czerwień traci na widoczności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor płaszcza wymiata po prostu! cudownie ci w tym kolorku Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest genialny... wiesz co trochę się czepnę... wolałabym chyba czarne buty, dla mnie za dużo tej czerwieni. Ale ogólnie pięknie... <3 Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń