Summer


Hejo! Przez kilka ostatnich dni pojawiły się ogromne fale upałów, dlatego nie mam motywacji zupełnie do niczego. Nie jestem fanką takiej pogody. Zdecydowanie wolę gdy jest 15 stopni,a nawet deszcz. Moje wakacje były bardzo udane bo akurat na taką pogodę trafiłam. Były nawet upalne dni dlatego skorzystałam również z pięknego słoneczka i zdobyłam śliczną opaleniznę. Wzięłam się do kupy i wrzucam dla Was zdjęcia z tegorocznych wakacji. Kapelusik udało mi się kupić w Duńskim sklepie, a buciki złapałam na Renee. Koniecznie zajrzyjcie bo są mega wygodne i przede wszystkim na topie. Uwielbiam frędzle i muszelki - nie da się zresztą ukryć ;-) Dajcie znać co myślicie o zdjęciach i jak spędzacie tegoroczne wakacje!













UDANYCH WAKACJI!

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Good pictures and I like the blouse, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Wzajemnie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie wspaniałe zdjęcia, oboje! Jejku! <3

    Buziaki,
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcia;) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka przepiękna sesja! Wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przepiękne! A co do wakacji super :D szybko mijają ale jest super :D
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie w tych spodniach i koszulce wyglądasz, do tego te sandałki i kapelusz, mistrzostwo świata. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, a zdjęcia zachwycające!

    Pozdrawiam https://rudyszalik.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja Kochana <3 Pięknie wyglądasz. <3 Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, kapelusz jest świetny. Zbyt wielkie upały działają na mnie źle i praktycznie przez całe dnie przesiaduje w domu jak jakiś wampir. Ewentualnie wyjdę do sklepu po wode - ale to wtedy gdy już jestem naprawdę zdesperowany.

    Obserwuje :) tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie chciało mi się nic robić w te upały ehh.:D
    Piękne zdjęcia!♡
    Marzy mi się taki kapelusz! Cudowny jest!♡♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia :) i cała stylizacja bardzo udana Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj też nie lubię takiej pogody... wyglądasz rewelacyjnie... minimalizm kolorystyczny w stylizacjach to jest TO :)pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Ja wróciłam niedawno z wyspy Zakynthos, bardzo polecam ☺

    etpueriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń